Sivut

perjantai 6. helmikuuta 2009

245

Silmukoita vielä oikea määrä. Mikä se on? Tietysti se, mitä koko Suomi neuloo. Kevätpäiväntasausyllätyshuivi. ;o)

Sorruin sitten minäkin osallistumaan jännitysneulontaan, vaikka toisin päätin. Kolmannen vihjeen ilmestyttyä riensin Villiinaan ostamaan luonnonvalkoista Kamenaa ja nyt olen puikot kipinöiden ja pää höyryten neulonut monta päivää. Neljäs vihje valmistui tänään. Huh!





Seuraava ohje ilmestyy onneksi vasta ensi viikon perjantaina. Ehdin vähän hengähtää tästä, ja aloittaa tyttärelle säärystimet. Toivottavasti saan säärystimet valmiiksi ennen kuin Wetterhoffilta tulee tilaamani langat.. Pitää saada työn alle toinenkin huivi, jonka olen ajatellut laittaa loppukuusta 40v täyttävälle serkulle lahjaksi.

Niin me tyttösetkin vanhetaan.

6 kommenttia:

Anu / Ei kissa karvoistaan kirjoitti...

Mulla tulee samanlainen huivi, kun teen kans luonnonvalkosesta Kamenasta :) Vielä ois vähän neljännestä vihjeestä neulomatta..

Pirjo-Riitta kirjoitti...

Mehän ollaan sitten kuin kaksoset! ;oDDD

Matleena kirjoitti...

Ja minulle tulee punainen huivi, muttei Kamenasta vaan Elegantista! ;D Minulla neljäs vihje on vielä muutamaa kerrosta vajaa, joten sinä olet porhaltanut edelle! ;D

Pirjo-Riitta kirjoitti...

Sinä teetkin vähän hienommasta langasta! En hoksannut eleganttia kyselläkään kun Villiinaan kiireellä ryntäsin. ;o)

Anu / Ei kissa karvoistaan kirjoitti...

Tulinpas tänne vastaamaan puikkokysymykseen :) Eli mulla on puikot kokoa 4,5mm. En oo koskaan Kamenaa noin paksuilla puikoilla neulonu, mutta päätin ottaa ohjeessa suositellut puikot, kun en jaksanu neuloa mallitilkkua ;D Mulla on kuitenkin ennemminkin tiukka kuin löysä käsiala, joten ihan sopivaa jälkeä on tullu.

Anonyymi kirjoitti...

Kävin vain kurkkaamassa kuulumisia :)
Hyvää alkavaa viikkoa sinulle!