Sivut

sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Voittoputki

Jo traditioksi käynyttä Sukkasatoa kerättiin viime syksynä jälleen syys-lokakuun ajan. Minä osallistuin tietysti sadonkeruuseen, uskollisesti olen ollut mukana jo vuodesta 2007. Sukkasadolla on nykyään Ravelryssakin oma ryhmänsä, jonne jokainen voi raportoida omat valmistuneet sukkansa.

Sukkasadon sponsoreiksi oli lupautunut ainakin Lankamaailma ja Wetterhoff, jotka lahjoittivat palkintoja jaettavaksi osallistujien kesken. Palkinnot arvottiin pian joulun jälkeen, ja yksi niistä osui minulle! Jippii! Aikamme palkintoja odoteltiin saapuvaksi ja ryhmän sisälläkin ihmeteltiinkin, että minne ovat joutuneet.. Mutta vihdoin helmikuun puolella palkinnot kotiutuivat. ;o)
Minulle osui Lankamaailman lahjoittama palkinto, ilmeisesti samanlainen kuin neljälle muullekin. Kaksi kerää Strompegarnin sukkalankaa ja 2,5mm puikot. Ko. langasta olen aiemminkin neulonut, ja olen kovasti tykännyt, mutta noita värjätystä koivusta tehtyjä puikkoja en ole aiemmin kokeillut, mutta ihan luxustyökaluilta vaikuttavat. ;o))


Ja kun tuo arpaonni potkaisi kerran, potkaisi se vielä toisenkin kerran. (Täytyisi nyt osallistua mahdollisimman moneen arvontaa, jos sama voitokas linja sattuisi jatkumaan pidempäänkin.. ;oDD)

Meidän Blondi, toisiksi vanhin tytär harrastaa nukkekotoilua, ja hänen puolestaan osallistuin synttäriarvontaan Loten Nukkekotipäiväkirja -blogissa (jota tytär seuraa säännöllisesti, ja jota itsekin käyn nykyään silloin tällöin kurkkimassa). Niin hassustihan siinä kävi, että voitettiin.
Ensin ajattelin, etten kerro tyttärelle etukäteen mitään, että paketti on sitten yllätys, mutta tytär ehti käydä lukemassa blogista voittajan ja ihmetteli sitä sitten ääneen. ;o) Mutta tytär oli kyllä niin onnellinen, ja kehui, että ne Loten saappaat ja kengät on ihan kuuluisia ja kaikki tietää ne ja Lotte oli kuulemma tehnyt niitä mm. joulukalenterivaihtareihin jne.

Nuo saappaat on kyllä niin ihanan minit, että tuntui, että täytyy pinseteillä käsitellä, että voi edes kuvan ottaa.


Kiitos Lotelle, ja Kiitos Lankamaailmalle!

3 kommenttia:

Sude kirjoitti...

Hyvää kannattaa odottaakin =) Oletpa saanutkin mukavia palkintoja.

Kisulit kirjoitti...

Onnittelut Onnettaren suosiosta! Koivupuiset puikot kuulostavat mielenkiintoiselta - millaiset lienevät käytössä?

Pirjo-Riitta kirjoitti...

Sude; niin niin. Olen kyllä tyytyväinen palkintoihin. ;o)

Kisulit; Kiitos! tarkistin Lankamaailman sivuilta ja siellä sanottiin puikkojen olevan koivusta. Minä käytän yleensä metallipuikkoja, ne kun ei katkea, mutta täytyyhän nuokin testata.