Sivut

maanantai 11. toukokuuta 2009

Minttumaari

Edit: lopussa snypostia

Tänään otin pingotuksesta elämäni toisen Minttumaarin. Nyt ihastuin mallin helppouteen, vaikka se ei vielä viimeksi iskenyt! Pingottaminen vain on aika ärsyttävää, kun yläreunan kaarevuutta pitää hakea. Mutta mittanauhan ja tuhannen nuppineulan kanssa löytyi oikea malli.. ;o)
Taidanpa neuloa itsellenikin huivin samalla mallilla.. lankakin on valmiina odottamassa.


Minttumaari Ullasta
Lanka TeeTeen Kamena, oranssiruskea (värinro 203)
Langankulutus 90g
Mallikertoja 12
Huivin koko noin 80*155cm (pingotuksessa)
Puikot 4 pyöröt




Äitienpäivänä koko perhe oli puuhommissa (mies sahasi pihasta vanhan saunan jäänteitä ja lapset kantoivat laudanpätkiä liiteriin), paitsi minä istuin sisällä (kun en ulkona tarjennut) neulomassa. ;o)
Saatiinpa raekuurokin!


Tänä aamuna jo istuskeltiin pihalla, tässä tämän aamupäivän tunnelmaa..



Postia Snyltä:
Eilen laitoin ruokaa kolmen aikaan koululaisia odotellessa ja näin kun naapurin eläkkeelle jäänyt isäntä kävi hakemassa postin. Siis vasta siihen aikaan! Sitten hoksasin, että meidänkin posti on vielä laatikossa.. kun se sieltä joskus vihdoin muistettiin hakea, mukana oli minulle iloinen yllätys. Kortti Barcelonasta! Sny oli ulkomailla ja helteessäkin muistanut mua. Voi jee! Tulin niin iloiseksi tuosta kortista. KIITOS!! ;oD



P.S. Kuvassa näkyy myös keskeneräinen työ huhtikuun sny-langasta!

4 kommenttia:

Sini kirjoitti...

No niin, eilen purin Minttumaarin-repaleeni kun kyllästyin sen kanssa tuskasteluun ja nyt niitä tulee vastaan paikassa jos toisessakin. On se kyllä nätti. Mutta ei mun neulottavaks tarkotettu. Noh, ehkä joskuv vielä..

Matleena kirjoitti...

On se nätti tuo Minttumaarikin kuten niin moni muukin huivimalli, jota en ole vielä tehnyt. Pitäisiköhän seuraava huivi tehdä tällä mallilla, mietin vaan. :)

Teilläkö satoi rakeita! Meillä vain vettä. Mutta kylmä tuuli on tänäänkin vaikka aurinko paistaa kauniisti.

SNY kirjoitti...

:D Ajattelin näin loppuvaiheessa ruveta antamaan jo jotain pieniä vinkkejä ;)

Reissu oli mahtava, sormikkaasi näyttävät hienoilta ja elämä on kaikin puolin ihanaa! :D

Pirjo-Riitta kirjoitti...

Sini: voi minkä menit tekemään! ;o))

Matleena: juu, meillä tuli kunnon raekuuro. Mä taas olen miettinyt, että pitäiskö välillä kokeilla uutta huivimallia, mutta toisaalta, mulla ei vielä ole omaa minttumaaria.

Sny: ajattelinkin lähteä blogikierrokselle katsomaan kuka tunnustaa olleensa ulkomailla.. et ole paljoa vihjaillut itsestäsi (läheltä mun kotiseutua olet kuitenkin!), joten hankalaa olisikin ollut sut löytää.. ;oDD mutta jännitetään..